ԱՌԱՔՈՒՄ
Կայքը հնարավորություն է տալիս կատարել օնլայն պատվերներ երկու տարբերակով ՝ գրանցվելով որպես մշտական օգտատեր կամ կատարելով պատվեր որպես հյուր։ Մշտական օգտատերերի լրացրած ինֆրմացիան, անձնական տվյալները, բանկային հաշիվների մասին ինֆորմացիան պահվում է գաղտնի: Գաղտնիությունը երաշխավորվում է ընկերության և բանկի կողմից։ Որպես հյուր պատվեր կատարած անձանց տվյալնեը չեն պահպանվում համակարգում։
ԱՌԱՔՄԱՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐ
Տվյալների դաշտը լրացնելիս խնդրում ենք ճշգրիտ լրացնել առաքման հասցեն, հատուկ տրամադրված լրացուցիչ դաշտում նշել հասցեի մանրամասները, ստացողի անուն- ազգանունը,հեռախոսահամարը (անհրաժեշտության դեպքում կապվելու համար)։ Եթե ցանկանում եք թողնել երկտող , լրացուցիչ ինֆորմացիայի դաշտում կարող եք նշել երկտողի տեքստը :
Հասցեատիրոջ բացակայության դեպքում առաքիչն իրավասու է հանձնել առաքանին երրորդ անձի ( հաստատության ադմինիստրատորին ,հասցեում բնակվով մեկ այլ անձի) ՝ հետագայում առաքանին հասցեատիրոջը փոխանցելու նպատակով։
Վերոնշյալ անձանցից որևէ մեկին փոխանցելու անհնարինության դեպքում կարող ենք կազմակերպել կրկնակի առաքում տվյալ օրվա ընթացքում:
Տոնական օրերին պատվերները հարկավոր է գրանցել նվազագույնը 2-3 օր առաջ։
14 փետրվարին, 8 մարտին, 7 ապրիլին, 30-31 դեկտեմբերին տոնական օրերին պատվերների մեծ քանակի պատճառով առաքումները հնարավոր է իրականացվեն ձեր նշած ժամից 2 ժամ ուշ կամ շուտ։
- Պատվերը չի համապատասխանում օնլայն խանութում նշված տվյալներին
- Ծաղիկները գտնվում են ոչ թարմ վիճակում
- Կոմպոզիցիան կամ ծաղիկները վնասված են
Պատվերը կատարող կողմն իրավունք ունի ՝
- Ետ չվերցնել պատվերը , եթե վերոհիշյալ կետերից որևէ մեկը չի խախտվել